PROCES REKLAMÁCIE

Ak chceš zakúpený produkt reklamovať...

Tovar chcem vrátiť bezdôvodne

Keď si si svoj nákup rozmyslela, máš 14 dní na to, aby si nám ho vrátila bezdôvodne, na vlastné náklady. Po obdržaní vytlačeného reklamačného hárku spolu s nepoškodeným tovarom Ti obratom vrátime peniaze, resp. vymeníme za iný, Tebou požadovaný produkt v rovnakej hodnote. Tovar nemôže byť používaný a musí obsahovať všetky vlastnosti, ktoré dokazujú originalitu tovaru.

Tovar sa mi poškodí

V prípade, že sa Ti zakúpený produkt poškodí v lehote 1 mesiaca, a chceš ho reklamovať, postupuj nasledovne:

  • Priprav si tovar,( ktorý môžeš poslať ako listovú zásielku), ktorý musí byť zabalený rovnako alebo podobne, ako Ti prišiel.
  • Vyplň náš reklamačný formulár, vlož ho do balíčka a pošli nám ho poštou na naše náklady.

Keď sa k nám tovar vráti, budeme sa snažiť Tvoju reklamáciu vybaviť čo najskôr, najneskôr však do 30 dní od obdržania tovaru.

Postup reklamácie

Ak chceš reklamovať tovar zakúpený na našom e-shope, postupuj nasledovne:

  • Stiahni si reklamačný formulár
  • Pošli nám tovar, ktorý chceš vrátiť, na našu adresu: Alena Běhalíková, Petzvalova 55, 01015 Žilina, spolu s vyplneným reklamačným listom. Tovar musí prísť zabalený v pôvodnom balení alebo podobne, inak  reklamácia nebude uznaná!
  • Hneď, ako obdržíme zásielku, vybavíme Tvoju reklamáciu. Môžeš nám napísať aj mailík na ala@azuresperky.sk, aby sme zásielku očakávali, poprípade vybavenie reklamácie urýchlili.